Water & MTB

Posted on 19 April 2011

3



‘k moet iets bekennen… Ik heb iets met water, stof en fotografie. Enkele weken geleden was ik nog eens enkele ideeen gaan uitwerken aan een vrij grote plas water… Concept was al eens getest in ‘t bad, dit voor te controleren dat mijn ideeeke werkte en dat ik niet met een doorweekte D700 terug thuis kwam.

Binnenkort volgt er nog een BTS (Behind The Scene) video van deze laatste shoot. Hier alvast enkele shots…

Het gebruikte materiaal: Een gezond dosis lef, boerenverstand,… en ook nog een Nikon D700, 14-24mm lens, een paar flitskes, PW’s EN een remote controller. Zonder dit laatste had ik nooit deze beelden kunnen maken want ‘k was zelf ‘model’…

PS: Poets je fiets direct na het thuiskomen want supergoed is dit niet voor je fiets…

Posted in: DIY, fotografie