“Mountainbike Dreams” – 12 Maart 2011

Posted on 11 March 2011

4



De laatste “loodjes” zijn gelegd. Alles is in gereedheid gebracht voor de eerste editie van “Mountainbike Dreams”.
Daar ik vorig jaar mijn steentje had bijgedragen voor het evenement “Duchenne Heroes”, vroeg men mij of ik dit jaar geen zin had om mee op de eerste “Mountainbike Dreams”-beurs te komen staan met enkele van mijn sportfoto’s.

Even een copy-paste van hun website (www.mountainbikedreams.be):

Mountainbike club MTBHA8 verwelkomt je op zaterdag 12 maart 2011 in Zaal “Onder den toren” te Haacht van 15u tot 20u voor een unieke en gratis mountainbike info beurs.

Elke mountainbiker, jong of oud, ervaren of beginnend, heeft zijn persoonlijke mountainbike dromen maar heeft geen flauw idee waar te beginnen of hoe die dromen te verwezenlijken.

Dankzij de expertise van alle standhouders hopen we de bezoeker te kunnen informeren en/of adviseren. De beurs biedt informatie voor heel het gezin en heeft doorlopend infostandjes, demonstraties, en foto/video voorstellingen van mountainbike avonturen.

Op Mountainbike Dreams kan je de eerste stap zetten om je dromen te verwezenlijken.

Inkom is natuurlijk gratis en de eventuele opbrengsten van drankjes en/of hapjes gaan naar het goede doel: Duchenne Heroes 2011.

Na veel selecteren en nog eens selecteren… sta ik er voor een eerste keer met enkele prints op deze beurs. Ik ben benieuwd wat voor een gevoel dit gaat geven als je je foto’s tentoonstelt aan het ‘grote’ publiek. Ook vind ik het wel eens leuk om de mensen in levende lijve te zien…

Benieuwd naar de geselecteerde foto’s? Dan zie ik je misschien zaterdag!

Tot dan!

Locatie: Zaal “onder den toren” Haacht (locatie in Google Maps)
Inkom: Gratis
Wanneer: Zaterdag 12 Maart 2010

Mountainbike Dreams - Haacht

Posted in: fotografie, Friends