Shoot @ Le Visage Hasselt – Testing Nikon Coolpix P7000

Posted on 8 February 2011

0



(Weeral) enkele weken geleden kreeg ik een Nikon Coolpix P7000 mee om eens aan een grondige test te onderwerpen. Nu lanceerde ik een vraag op facebook of er iemand model wou staan voor een improvisatieshoot met deze compact camera. Vrij snel reageerde Roberto Chin-a-Loi op mijn vraag. Roberto is een jonge MUA die altijd openstaat voor zo’n dingen… Enkele dagen later had ik een avondje vrij en spraken we af in Le Visage Hasselt. Model was Sabrina Coppola.

Wat wou ik proberen?
Wel, een portfolioshoot te doen met deze uit de kluiten gewassen compact camera. Toch heb ik jammergenoeg ondervonden waarom ik toch nog liever met DSLR camera’s werk. Pocket Wizards aansturen was geen probleem maar het scherpstellen in een iets donkere omgeving gaf me wel wat problemen. Een van de volgende dagen volgt er ook nog mijn persoonlijke review van deze compact camera. Het beeld dat met deze compact genomen was, was het volgende: (klik op de foto voor de originele grootte)

Nikon Coolpix P7000 - Model: Sabrina Coppola MUA: Roberto Chin-a-Loi

Nikon Coolpix P7000 - Model: Sabrina Coppola MUA: Roberto Chin-a-Loi

Foto van de Nikon Coolpix P7000 met Pocket Wizard trigger systeem:

Nikon Coolpix P7000 & Pocket Wizards

Nikon Coolpix P7000 & Pocket Wizards

Manual settings:

Nikon Coolpix P7000

Manuele instellingen: Nikon Coolpix P7000

De volgende dagen nog op deze blog… de uiteindelijke resultaten van deze bovenstaande shoot inclusief BTS (behind the scene) video.

