Wim & Inge Pregnant-shoot

Posted on 4 February 2011

5



Hier ben ik nog eens… In het begin van 2010 had ik met wim & inge al eens een leuke testshoot gedaan aan de abdij van Tongerlo. Een soort van duoshoot als test want die dag was het geen al te best weer om te shooten. Rond die periode vertelde ze fier dat er ergens rond oktober een persoontje bij in de familie kwam. Met dit in ‘t achterhoofd vroeg ik een paar dagen voor de bevaldatum of ze geen zin hadden om een dikke-buik-shoot te doen… Enthousiast reageerde ze erop en 3 tal dagen later stonden we in de bossen van Tongerlo, ik gewapend met mijn camera en zij met een dikke buik.

!3! dagen na de shoot beviel Inge van Julie!

Doel van de shoot was zo goed mogelijk proberen die “dikke” buik van Inge in beeld te brengen zonder dat je de omgeving vergeet in te betrekken.

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

Wim&Inge

 

Posted in: fotografie, Friends