Winnaars & verliezers

Posted on 11 November 2010

6



Weet je nog, enkele weken geleden had ik nog eens meegedaan aan een wedstrijd van nikon ‘I am…’

Wel nu zijn de winnaars bekend. Op deze link kan je ze bekijken. ‘k vrees dat de westrijd niet echt de beste foto’s heeft uitgekozen maar gewoon wie dat de meeste “social” friends heeft. Daarmee was dit dan ook de laatste keer…
Toch wil ik mijn stemmers echt wel bedankt die toch voor mijn foto gestemd hadden want ik verschoot ervan hoeveel dat er dat uiteindelijk toch zijn geworden! ‘k denk dat ik zelfs aan een 100tal stemmen geraakt ben, wat voor mij toch al een heel erkenning is!

Nogmaals ne dikke merci!

Voor degene die niet zeker waren of het al dan niet een reflectie was in de foto, hier het bewijs:

Nikon Wedstrijd

Nikon Wedstrijd

