Maxime & Nikon Wedstrijd

Posted on 18 September 2010

12



Maxime had ik enkele weken geleden tegengekomen op een shoot met Stefanie Grootaers, Gunter Frans en Irma Pelgrims. ‘t was toen niet het model van dienst maar ik had wel een idee met haar. Ondertussen heb ik een eerste shoot met haar achter de rug… in en aan ‘t station van Lier.

Er was 1 foto die me enorm aansprak omwille van de dubbele interpretatie. Reflecties of gewoon geen reflectie in het glas? Deze heb ik dan daarstraks ook ingestuurd voor een fotowedstrijd van Nikon.

Vinden jullie deze foto ook een stem waard, klik dan hier

Maxime - I am waiting

Model: Maxime - Location: Lier

De foto die ik van haar in mijn gedachten had was de volgende (natuurlijk licht):

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Volgende foto’s waren gewoon zelf-improvisatie… een beetje met natuurlijk licht en strobist style.

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Met 2 Flashkes & DIY Beauty dish…

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Model: Maxime - Location: Lier

Posted in: DIY, fotografie, Friends