Strobist Shooting Day

Posted on 4 August 2010

0



Rond deze meetings was het al en heel tijdje zeer kalm totdat ik vorige donderdag eens ging kijken op de flickrgroep: “Belgium Strobist Group” en tot mijn verbazig zag ik dat er last minute nog een kleine shoot georganiseerd was. Ditmaal hadden we afgesproken aan het chirolokaal van Lembeke. Een heel tripje waar ik achteraf zeker geen spijt van had. Er waren 11 fotografen en 3 modellen, dus het moest een beetje verdeeld worden. Ik zat in de groep met Katrijn en Lode Gryspeerdt als fotografen en Charlotte Goyvaerts als model en ‘k moet zeggen, we hebben wat afgelachen.

Ook nog even een dankwoord aan Sam om alles zo last minute te regelen!
Oja, bijna de MUA van dienst Connie Van Noten vergeten te vermelden, zij heeft de make up verzorgd.

Strobist Shooting Day Lembeke - Charlotte Goyvaerts

Strobist Shooting Day Lembeke - Charlotte Goyvaerts

Strobist Shooting Day Lembeke - Charlotte Goyvaerts

Strobist Shooting Day Lembeke - Charlotte Goyvaerts

Enkele ‘behind the scenes’:

Behind the scenes - Katrijn

Behind the scenes - Katrijn

Behind the scenes - Katrijn

Behind the scenes - Katrijn "het proefkonijn"

Behind the scenes - Lode

Behind the scenes - Lode Gryspeerdt

Behind the scenes - Tom

Behind the scenes - Tom

Posted in: fotografie, Friends