300

Posted on 29 May 2010

4



Nadat ik in september 2008 mijn eerste blogpost geschreven had, zijn er ondertussen al verschillende berichten de revu gepasseerd. Hoeveel juist? Wel, 299 posts dus deze post zal de 300ste worden.

Ik was aan het denken om iets speciaals te doen… een vat? een fotoafdruk (60×40) weggeven? Jammergenoeg heb ik zo direct niets in mijn hoofd op dat origineel zou zijn. Misschien kunnen jullie me een voorstel doen????

Een ander ding is van wat ik eigenlijk zou willen weten is wat/waarover jullie meer zouden willen weten & lezen. Meer technische uitleg over de foto’s? Meer randinfo over hoe de foto’s tot stand zijn gekomen? Of gewoon meer foto’s en minder blablabla. Graag hoor ik het van jullie! En als er geen reaktie komt sluit ik deze blog! ;o)

Bloesemshoot – Rillaar:

Model: Anja - Plaats: Rillaar

Model: Anja - Plaats: Rillaar

Model: Anja - Plaats: Rillaar

