Communieshoot – Maike

Posted on 21 May 2010

1



Na de communieshoot met Joren was het de beurt aan de dochter van mijn nicht. Na 2x uitgesteld te hebben omwille van slecht & koud weer hadden we ditmaal geluk!
De temperatuur was niet zo hoog maar de zon was wel van de partij…

Locatie was een pony boerderij van kennissen. Zeer mooie locatie en exclusief voor deze shoot (misschien heb ik nog wat te weinig gebruik van gemaakt). Natuurlijk probeerde ik weer het beste van mezelf te geven.

Pony’s zijn koppige dieren en hebben wel een eigen willetje. Fotografen hebben ook een eigen willetje en dat was niet steeds hetzelfde als van de pony’s. Met als gevolg dat er weer veel fotos zijn getrokken.

De California Sunbounce was voor de 2de keer van stal gehaald. Sinds de shoot met Joren begin ik wel van de Sunbounce te houden.

In’t begin had ik er een haat liefde verhouding met deze Sunbounce reflector. Misschien ook omdat ik telkens ook voor een assistent(e) moest zorgen.

Met strobes heb je niet zo dat probleem. Je plaatst ze op een statief en hop we zijn weg. Bij de Sunbounce is dat iets ingewikkelder (neemt nogal wat wind op).

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot
Communieshoot
Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

Communieshoot

En dan de communiekaartjes…

communiekaartjes

communiekaartjes

Posted in: fotografie, Friends