Duchenne Heroes & 24u Westerlo

Posted on 19 May 2010

2



Om even in de lijn te blijven van de publicaties wil ik jullie nog enkele gepubliceerde foto’s tonen.

Duchenne Heroes

Enkele maanden geleden had ik een fotoshoot gedaan met 2 gasten (wim & johan) die gaan mountainbiken voor het goede doel, nml de strijd tegen de ziekte van Duchenne (Duchenne Heroes). Deze mensen gaan op 7 dagen 600km afleggen en dit met de mountainbike (Luxemburg – Leuven). Ze contacteerde me en vroegen of ik enkele foto’s voor hun affiche wou maken. ‘k vond dit een zeer goed initiatief en daarmee dat ik instemde. Nadat ik die foto’s gemaakt had, heb ik voor hen ook de affiche ontworpen…

Affiche Duchenne Heroes Wim & Johan

Affiche Duchenne Heroes Wim & Johan

Beide hebben ook een gezamelijke website waar je ook enkele van mijn foto’s terugvind (wel een beetje zoeken).

Samen rijden ze in de Haachtse MTB club MTBHA8

24u Westerlo MTB

De persoon die dit jaar de affiche van de 24u van Westerlo moest maken, had mijn foto’s opgemerkt op deze blog. Van het een kwam het ander en zo staat er een foto op de hoofdaffiche van de 24u van Westerlo.

Affiche 24u Westerlo MTB 2010

Affiche 24u Westerlo MTB 2010Foto Affiche 24u Westerlo

‘k vind de affiche best wel iets hebben!

Foto Affiche 24u Westerlo

Foto Affiche 24u Westerlo

Ook in het programmaboekje staan er nog enkele foto’s vermeld…

Foto 24u Westerlo MTB 2009

Foto 24u Westerlo MTB 2009

Foto 24u Westerlo MTB 2009

Foto 24u Westerlo MTB 2009

