Toxic Biker vs Frederik Herregods – Share your knowledge!

Posted on 1 May 2010

0



Enkele weken geleden had ik het wilde idee om eens zelf model te staan… Daarmee dat ik Frederik opbelde om eens een portretshoot, waar hij zich een beetje in profileert, te doen. Zo gezegd zo gedaan. Ik had een klein atribuut (gasmasker) mee om het toch een beetje anders dan anders te doen.

Het idee dat ik aan Frederik gaf was dat ik een biker was, die met alle luchtvervuiling en dergelijke, genoodzaakt was om zijn sport te beoefenen met een gasmasker. Hopelijk komt het nooit zover want je begint er serieus in te zweten, het dampt aan, ed…

De resultaten waren super! Desondanks de korte tijdspanne is hij er in geslaagd om een zeer verschillende & uiteenlopende reeks te maken.

Een van de resultaten:

Onder het moto van “share your knowledge” is er sinds gisteren ook een filmpje van de shoot!

Posted in: fotografie