Dr Fred and …

Posted on 15 April 2010

0



Enkele weken terug had ik enkele foto’s getrokken bij een optreden van Dr. Fred and the Medicine Man. Concertfotografie vraagt wel heel wat van je apparatuur en je schiet ongelooflijk veel foto’s… Hoe komt het? Je kan zeer moelijk inschatten welke lichtomstandigheden er gaan zijn zijn. Flash is uit den boze… (Alle, ik probeer dit toch te vermijden) Enkel voor achter de schermen heb ik een flashke gebruikt.

Achteraf is het een heel werkje om alles mooi te sorteren.

Ook valt het misschien op maar al de foto’s die ik vandaag in mijn post steek, zijn allemaal ‘landscape’ foto’s.

Okee, hier begin ik al met een foto MET flits…!

Portret - Jorg

En nu zonder flits…

Jorg

Xandee

Xandee

Jorg

Dr. Fred ft. Xandee

Man on the keyboard

Gitarist nr 2

Dr. Fred

Gunter

De foto’s van deze website kun je in principe op een andere niet-commerciele website gebruiken, mits:

  • er een duidelijke bronvermelding met een link naar deze site bij staat, zoals:
    Foto afkomstig van <a href="http://www.tomvh.be">Tom Vander Heyden</a>“.
  • de foto gebruikt wordt via een link naar de foto zoals hij op deze site staat. Het is dus niet de bedoeling om een foto te kopiëren naar je eigen site.
  • het om een niet-bedrijfsmatige site gaat. Dat is een lastig begrip natuurlijk: neem bij twijfel even contact op.
  • je een mailtje naar me stuurt met een link naar de plaats waar je de foto gebruikt.

Wanneer je een foto voor een andere toepassing wilt gebruiken, bijvoorbeeld een presentatie of in drukwerk, neem dan ook even contact op met volckaerts-staes@freegates.be

Je mag ook altijd je commentaar geven op de foto’s. Waar kan je commentaar toevoegen? Bovenaan deze post kan je een tekst “laat een bericht achter” aanklikken en vervolgens kan je je commentaar of reaktie toevoegen.

Posted in: fotografie