Selah Sue (Tryout) at JC DeKlinker

Posted on 20 March 2010

2



Eigenlijk heb ik weinig tijd om hier nog even nieuwe spullen te plaatsen want de laatste dagen heb ik zoveel foto’s genomen dat de nabewerking op zich laat wachten.

Toch wil ik even enkele foto’s van het optreden van Selah Sue in JC deklinker met jullie delen. Concertopdrachten zijn helemaal geen makkelijke zaken om te fotograferen maar oefening baart kunst zegt mijn moeder altijd… dus ik maar veel oefenen.

Een van de eerste foto’s was deze:

Backstage

Selah Sue - JC Deklinker

En verder…

Selah Sue - JC Deklinker

Selah Sue - JC Deklinker

Selah Sue - JC Deklinker

Selah Sue - JC Deklinker

Selah Sue - JC Deklinker

Selah Sue - JC Deklinker

Started

Selah Sue - JC Deklinker

Selah Sue - JC Deklinker

Selah Sue - JC Deklinker

Een video van een tijdje terug…

Meer van mijn foto’s kan je terugvinden op de website van JC De Klinker.

JC De Klinker - Selah Sue Tryout

Posted in: fotografie