UPDATE: Toertocht MTB club “Zoenk” Heverlee – 2010

Posted on 14 February 2010

1



Foto’s zijn nu online beschikbaar op OYPO

Link naar de foto's

Toertocht MTB Zoenk Heverlee 2010

Sneeuw en winterse taferelen, een mens zou in zijn bed willen blijven liggen maar ik was ervan verschoten hoeveel de kou getrotseerd hadden om een mtb tochtje te gaan doen in Heverlee. Niet echt super-omstandigheden om foto’s te nemen… geef me toch maar eerder een stralend zonnetje & blauwe hemel!

Fun, MTB & Snow

Momenteel ben ik nog volop aan “post-processen” maar een van de volgende dagen (dinsdag) gaat hier een link komen te staan waar je vanaf nu ook foto’s kan bestellen. In het verleden heb ik meermaals die vraag gekregen, en daarmee heb ik naar een methode gezocht om de afhandeling over te laten aan een 3de partij, nml “Oypo”.
De naam zal jullie niet bekend in de oren klinken maar deze neemt alle werk van afdrukken en betalingen voor zich. Voor mij is het vooral om bezig te zijn met fotografie en niet al wat er rondhangt. Laat gerust iets weten van wat jullie ervan vinden. Ik stel dat ten zeerste op prijs.

Op deze post dus enkel sneak-peaks van vandaag… hou de komende dagen zeker de blog in ‘t oog.

Dit zijn enkele crops uit de foto’s van deze morgen:

Toertocht MTB Zoenk Heverlee 2010

Toertocht MTB Zoenk Heverlee 2010

Wim Mertens:

Wim Mertens

Btw, moest er iemand graag een MTB-fotoshoot doen, mag die me altijd contacteren via mail of via deze blog.

Enkele voorbeelden van zo’n shoot zijn:

Olivier Bruwiere

Downhillers Leuven

Posted in: fotografie, Sports