1 vernieuwde & 2 nieuwe websites

Posted on 16 January 2010

2



Hierbij wil ik jullie even 2 nieuwe websites voorstellen.

Mijn eigen site: Gisteren ben ik tot laat bezig geweest om deze site up to date te maken. Er zijn oa twee nieuwe pagina’s bijgeplaats namelijk een “portfolio” en een “iphone pics” site. Het is de bedoeling om hier mijn beste foto’s te plaatsen (mijn slechtste is misschien ook eens een gedacht). Ondertussen ben ik ook nog bezig met de ontwikkeling van mijn eigen iphone website…

www.joerielhazimi.be: Joeri heb ik vorig jaar leren kennen op het event van Help Portraits…Dus als je een coach zoekt, is wel degelijk de man!

Een citaat van op zijn site:

joeri el hazimi coaching steunt je persoonlijke groei op basis van je talenten en passies en dit op een informele, af en toe provocatieve manier en via de laatste technologie zoals online coaching.

Umastar.be: Hierbij wil ik wat reclame maken voor een nieuw bedrijfje in de streek van Mol. Deze maken schoenen zoals JIJ het wil… neem zeker eens een kijkje en laat maar weten wat je ervan vindt via hun commentaar of contactform.

umastar.be

Posted in: Algemeen, fotografie