MAC & iPhone APPS

Posted on 13 January 2010

0



PosteRazor:

Eindelijk heb ik een programma, gelijkaardig als Rastorbator (voor PC), gevonden voor Mac!
PosteRazor noemt het EN ‘t is freeware, geweldig. Nu kan ik eindelijk wat grotere versies afdrukken, plakken en ophangen.

Link naar ‘t programma: download link

Dropbox:

installeer de app op je iphone & je mac. Daarna heb je één gemeenschappelijke folder waar je data kan delen en veilig bewaren.

Andere toepassingen voor de iPhone die ik wel leuk vind, zijn:

iMotion app:

Na wat geexperimenteer met iStopMovie vond ik dit een waardig alternatief voor de iPhone!

Strobox app:

Paraplukes, flashes, ed … goed voor een schets te maken van je fotografie opstelling.

Project 365 app:

Leuk project maar misschien niet meer zo origineel… trek elke dag een foto en verkrijg een leuk fotodagboek.

De andere applicaties (zie screenshot) moet ik nog terug verwijderen want die vind ik niet echt de moeite…

Posted in: DIY, fotografie