TheBestCamera iPhone App

Posted on 17 December 2009

4



Sinds ik Chase Jarvis zijn iphone applicatie, TheBestCamera, gekocht heb, gaat mijn batterij jammergenoeg nog maar een dag mee. Is het omdat ik teveel foto’s neem? Misschien wel, want het is een applicatie waar je leuke dingen mee kan doen. De sterkte vind ik dat je filters kan combineren en dat het exporteren naar facebook, twitter, thebestcamera of gewoon opslaan in je filmrol

Mijn best cam-stream kan je hier volgen: streamlink. Er staan er nog niet zoveel op maar daar gaat wel verandering in komen de volgende dagen.

Ik dacht vroeger altijd dat je een visakaart nodig had om iets uit iTunes aan te kopen… Wel, indien je niet graag met je visakaart aankopen doet heb ik een tip…
Tegenwoordig kan je in de supermarkt al “iTunes-waarde-credits” kopen zodat je zonder visa je apps kan aankopen.

one star shoes

Great Colors

Red!

Let it snow... in Belgie nog wel

Posted in: fotografie