(CLOSED) Gezocht – ‘Gezonde gekken’

Posted on 6 October 2009

5



Ik zit met iets in mijn gedachten waar ik wel eens verder mee wil gaan… namelijk een fotoshoot van mountainbikers/downhillers in ‘t stad of een industriele (verlaten) omgeving. Ik heb vanalles in mijn gedachten, maar jammergenoeg heb ik nog geen ‘gezonde gekken’ gevonden ;o)

Ik had eerst gedacht om in Leuven eens zoiets te doen, bv. aan ‘t station van Leuven lijkt me wel een interessante plaats. Een paar leuke en lange trappen ;o) Samen met een outfit (helm & bescherming) van een freerider lijkt me super! Het strakke van de stad en het ruige van de freerider moet wel iets leuks opleveren. Ook in de buurt van de luchthaven moet dit wel leuke foto’s opleveren… Liefst in Vlaams Brabant, of het moet een super-idee zijn natuurlijk!

Moest er iemand(of meerdere) zich geroepen voelen om dit eens te doen, mag hij het altijd laten weten (via comment krijg je zeker een antwoordje terug). Natuurlijk krijg je alle foto’s (voor persoonlijk gebruik) op cd (na bewerking) voor de moeite. Zo heb je zelf enkele leuke en exclusieve foto’s…

Ik ben eens benieuwd naar de reakties…

UPDATE voorbeeld: Zoiets als onderstaande maar dan ipv bomen -> buildings of industrie…

Downhill

Downhill

10/10/2009: Closed ik denk dat ik wel enkele goede kandidaten heb gevonden… (hopelijk) binnenkort vind je hier de foto’s

Posted in: Algemeen, fotografie