Belgium Digital live

Posted on 28 September 2009

0



Zondag 27 September… San Marco Village … Belgium Digital Live.
Met velen liepen we daar rond op zoek naar DE unieke foto. Niet makkelijk als je daar met honderden fotografen op, bij wijze van spreken, op 1m² staat. Er waren tal van workshops (waar ik jammer genoeg te laat voor was…behalve net voor 16h er een plaatsje vrij kwam voor de workshop van Squeeze The Lime (Bert/Pieter, jullie waren geweldig! ), 2 bodypaint artiesten (eigenlijk 4 ;o) ), een catwalk met enkele modellen, … kortom wel een leuk evenement om eens mee te maken. Ook vond ik het leuk om eens een babbeltje te slaan met onbekende / nieuwe fotografen. Je kan altijd wel van iemand eens iets opsteken.

Hier alvast 2 van mijn betere ‘prenten’ (allé voor mij toch)
(Klik op de foto om de grotere versie ervan te bekijken…)

Bodypaint @ Belgium Digital Live

Bodypaint @ Belgium Digital Live

Bodypaint @ Belgium Digital Live

Bodypaint @ Belgium Digital Live

Wat me vooral aanspreekt in de laatste is het licht&schaduwspel op haar rug…
Geef gerust zowel negatief als positieve commentaar!

Posted in: Algemeen