Vakantie… Wie heeft er geen nood aan?

Posted on 25 September 2009

0



Net terug van een weekje zon, strand, zon, strand, foto’s nemen, wat snorkelen, Discovery Channel kijken… en af en toe je buikje volproppen met allerlei lekkers. Soms is dit ook wel eens vakantie. Veel ga ik er vandaag niet meer over vertellen want ik wil in mijn bedde kruipen ;o)

Hier enkele foto’s van ons verblijf in Torrevieja:

Adembenemend?

Sunrise @ torrevieja beach

's morgens in een baai-tje

Sunrise @ torrevieja beach

Visser

Visser

Surfer Arturo @ the beach in Torrevieja:
I enjoyed taking pictures of him! And he also loved it! It was very early in the morning so he was alone… See to the pics and let me know if you like them or not…

Surfin' in Torrevieja - Surfer: Arturo

Surfin' in Torrevieja - Surfer: Arturo

Surfin' in Torrevieja - Surfer: Arturo

Surfin' in Torrevieja - Surfer: Arturo

Arturo @ the beach near by Torrevieja

Arturo @ the beach near by Torrevieja

Waiting...

Waiting...

Net voor we het vliegtuig gingen opstappen, nam ik nog even een ‘snapshot’ van de ochtendkleuren… het beloofde weer een mooie dag te worden.

Ochtendstond...

Ochtendstond...

Off topic: Thanks Mama & Papa & tante Chris voor de leuke vankantie!

Posted in: fotografie, vakantie