Sites – blogs – Flyinn Schaffen…

Posted on 18 August 2009

0



VW - Old

Tijd voor een nieuwe post. Dit keer over vanalles en nog wat. De afgelopen weken heb ik nog enkele leuke sites en blogs ontdekt. Ik ga hieronder enkele ervan met jullie delen. Meestal ben je zo een beetje blogs aan het lezen en klik je klik je klik je… dan kom je viavia eens op een nieuwe blog of site terecht.

Zo eentje was deze van davidvanoost.wordpress.com of zijn site www.davidvanoost.be. Deze fotograaf heeft leuke, strobist foto’s van alles en nog wat. Ik ga er zeker nog eens een keertje een kijkje nemen.

Retro girl & boys

Retro girl & boys

Featureshoot … ik moet al eens denken hoe ik aan deze site kwam… aja, via de site van BlackSnapper
www.featureshoot.com is een soort blog met interviews van allerlei fotografen.
Zo kwam ik ook op de volgende site terecht:
www.boonespeed.com Superfotograaf als het om klimfoto’s gaat. Kijk zeker eens in zijn portfolio! De moeite!

Buiten dit alles was er vorig weekend ook een Flyinn in Schaffen. Jammergenoeg was er ook een tragisch ongeval op zaterdag. Toch heb ik geprobeerd enkele leuke foto’s vast te leggen… Dit jaar overtrof de Static Oldtimers het van de vliegtuigen.

Wheel

Wheel

Ondertussen ben ik nog eens van ‘theme’ veranderd. Redoable was ik een beetje beu gezien, desondanks dat mijn foto’s er beter tot uiting kwamen op de donkere achtergrond…
In wordpress.com heb je natuurlijk niet zoveel keuzes en daarmee kom je af en toe al eens dezelfde layouts tegen…

Laat maar eens weten wat jullie ervan vinden… Deze behouden of de vorige terug plaatsen?

Posted in: Algemeen, fotografie