Belgisch kampioenschap BMX Aarschot – 04 juli 2009 TRAINING

Posted on 4 July 2009

0



De laatste dagen/weken ben ik weer druk aan het posten geslagen hier op mijn blog. Waardoor komt dit???? De commentaar geeft natuurlijk een extra ‘boost’ aan dit alles.

Daarstraks passeerde ik toevallig aan Bekaf en ‘k zag dat het BK BMX van ‘t weekend was. Daarbij dat sportfotografie is nog steeds iets wat ik het liefste doe, ging ik er even een kijkje nemen.
Echt veel ervaring met BMX (fotografie) heb ik nog niet echt, maar toch hebben we geprobeerd af en toe iets leuks & origineels te trekken.
Jammer dat ik er morgen (zondag) niet uitgenodigd was door de organisatie… dus het zal enkel bij deze foto’s blijven.

Enkele foto’s van het trainingsuurtje op zaterdag 4 juli 2009…

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

Training BMX Aarschot - 4 Juli 2009

De foto’s van deze website kun je in principe op een andere website gebruiken, mits:

  • er een bronvermelding met een link naar deze site bij staat, zoals:
    Foto afkomstig van <a href="http://www.tomvh.be">Tom Vander Heyden</a>“.
  • de foto gebruikt wordt via een link naar de foto zoals hij op deze site staat. Het is dus niet de bedoeling om een foto te kopiëren naar je eigen site.
  • het om een niet-bedrijfsmatige site gaat. Dat is een lastig begrip natuurlijk: neem bij twijfel even contact op.
  • je een mailtje naar me stuurt met een link naar de plaats waar je de foto gebruikt.

Wanneer je een foto voor een andere toepassing wilt gebruiken, bijvoorbeeld een presentatie of in drukwerk, neem dan ook even contact op, dan bespreken we wat de mogelijkheden zijn (en kan ik eventueel het origineel van de foto, in hogere resolutie leveren).

Posted in: fotografie