Thomas aan ‘t see-tje

Posted on 30 May 2009

0



Vandaag een drukke spoordag geweest. ‘s morgens vroeg opgestaan om naar Antwerpen te sporen en paar lensjes te gaan uittesten. Anja ging voor wat nieuwe kledij… ‘k had eerst een nikkor 80-200mm 2.8 AF-D (795euro tweedehands) getest maar die beviel me toch niet zo. Op mijn D80 vond ik ze vrij traag. Ook vertoonde een beetje back-focus. Bokeh was wel +++
In de mediamarkt ook eens een Sigma 70-200mm 2.8 HSM (prijs 698euro) macro getest maar omwille van de afwezigheid van de OS bleek dit ook geen lens die ik echt wil. Nu moet ik wel zeggen dat de testomstandigheden niet super waren voor deze laatste…

Namiddag uiteindelijk verder gespoord naar Oostende en eindelijk nog eens met Stephanie, Michiel en Thomas afgesproken. Long time no seen zeg! Jammer dat het voor zo’n kort bezoekske was…
Hier enkele foto’s…

20090530-DSC_4575

20090530-DSC_4598

Michiel, tot maandag! ;o)

Posted in: Algemeen, Friends