Tijd

Posted on 21 April 2009

0



Het wordt tijd dat ik hier nog eens iets post, iets waar ik laat weten dat ik nog leef. Foto’s zijn tegenwoordig geen bewijs meer. Meer en meer begint het hier te gelijken op en fotoblog ipv een weblog. Misschien komt het door het mooie weer van de afgelopen dagen, misschien ook niet. 

Ondertussen is er weer veel gebeurd!

Sinds donderdag ben ik de fiere bezitter van een ‘nieuwe’ tweedehands Golfke! ‘t was een moeilijke beslissing…

20090419-dsc_1199-edit

Zaterdagavond vond er weer een Catanbattle plaats ten huize van J&S! En raad eens wie de overwinnaar was… jaja IKKE ‘de pekslek’ (Een ander woord voor nen trage). ‘k moet toegeven dat ik wel redelijk wat geluk heb gehad!

dsc_0181-pola

Daarstraks stond meneer van de wei nog eens voor mijn lens… (ik denk dat hij een beetje verdrietig was…)

20090421-dsc_1320wallpaper

Morgen moet ik op bezoek in de Centrale werkplaats van Salzinnes, tegen Namen. En donderdag is CW Mechelen aan de beurt. ‘k moet zeggen dat de weken zo wel snel gaan met al die opleidingen en presentaties.

Posted in: Algemeen