2 Flickr accounts & Apple Store Leuven

Posted on 14 February 2009

0



Sinds 2007 had ik een flickr account aangemaakt, namelijk deze.
Omdat je er maar een 200 tal foto’s kan opzetten heb ik een nieuwe account aangemaakt met mijn naam TomVH. Ik ga proberen hierop mijn meest recente foto’s te tonen. Als het een beetje goed loopt, neem ik misschien wel een upgrade. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Een andere zaak was dat ik vandaag aangenaam verrast werd door Apple Store in Leuven.  Sinds gisteren had de voedingsadaptor van mijn Macbook het begeven. Het was nml zo dat ik mijn Macbook 3 tal maanden geleden in Aalst gekocht had… Dus ik deze morgen richting Aalst (met de trein). Daar aangekomen, bij Lab9, kon de verkoper geen andere voeding in de plaats geven. Hij moest eerst deze opsturen om dan vervolgens een in de plaats te kunnen geven. Ik dacht, dat is straf, dan moet ik nogmaals naar Aalst om deze af te halen.
De verkoper was wel zo vriendelijk om eventueel wel een gebruikte voeding mee te geven maar daarmee was mijn ‘transporttijd’ niet opgelost.
Een andere mogelijkheid was naar de Apple store in Leuven te gaan en daar te vragen of ze eventueel de wissel (opsturen & vervolgens ruilen) konden doen. Dus uiteindelijk voor niets naar Aalst gereden…
Enkele uurtjes later in Leuven aangekomen en daar deden ze echt niet moeilijk… wel moest ik beloven als ik een volgende Macbook kocht, dat ik hem daar kocht. ;o)

Dit vind ik wel een topservice. Big thanks voor de Apple Store in Leuven (Bondgenotenlaan)!

Posted in: fotografie