Tjoek tjoek…

Posted on 20 December 2008

0



‘t is net alsof ik in een tijdmachine ben terecht gekomen. De dagen vliegen voorbij! Het vroege opstaan is al wat verbeterd, ‘t is te zeggen dat ik er al een beetje mee kan leven. Als ik vroeg genoeg in bed geraak, is dat helemaal geen probleem. :os
Vorige zondag is mijn bankkaart ingeslokken… eigenlijk mijn eigen schuld maarja. Het strafste van al was dat Fortis geen kaarten teruggeeft van andere banken (volgens Cardstop) dus uiteindelijk mijn kaart noodgedwongen geblokkeerd. Sinds vandaag ben ik terug ‘landloper’ af.
Ondertussen is onze poes aan de betere hand. Die beruchte zondag hadden we likwondjes bij onze poes ontdekt. Maandag dus richting dierenarts. Verdict: vlooien en dat voor een kat die nooit buitenkomt.

Gisteren heb ik me ingeschreven voor een workshop bij Bert Stephani. Hopelijk gaat dit doorgaan want er is wel heel veel interesse in die workshops.

Posted in: Uncategorized