C-BBQ-B : Catan-BBQ-Battle

Posted on 5 May 2008

2



Wat doet een mens op een zondagnamiddag?

Voormiddag kan ik dat vlug zeggen… MTB-en of voor sommige ander (lees wielertoeristen) Leffes gaan verplaatsen.

Namiddag… een terraske doen ofzo, meubelwinkels afschuimen… ;o)

Nee nee nee, gisterennamiddag stond er iets veel leuker op ‘t programma…

Jonas en Sarah kwamen voor een spelleke Catan en een klein BBQke! Zalig met dat weer! Deze keer was ik de pineut en Sara(h?) JONAS was nogmaals gewonnen!

dsc_0156.JPG
Chef kok!

dsc_0167.JPG
Chef kok nr2!

dsc_0178.JPG
Ik krijg al goesting als ik het nog maar zie!

dsc_0172.JPG
De papparazzi op de loer!

 

dsc_0176.JPG
Nog papparazzi…

dsc_0181.JPG
En serieus dat er nagedacht werd…

Ik moet toch eens een strategie gaan uitwerken… Bij deze zijn jullie gewaarschuwd tegen de volgende keer!

dsc_0141.JPG

Posted in: Algemeen, Friends