Koud koud!

Posted on 30 December 2007

0



Vrijdag ben ik, na mijne val, voor ‘t eerst weer op de koersfiets gekropen. Rond 16h30 nog vertrokken richting Werchter. Goed voor een klein uurtje (heen en terug) fietsen langs de Demer.
Vandaag was het een MTBtoertochtje van mijn nonkel zijn wielertoeristenclubke in Geel.
Daar ben ik dan ook vandaag gaan rijden, maar het viel niet mee. Uiteindelijk toch maar gekozen voor de 36km ipv de 45. Ik weet niet wat er aan de hand was. Zaterdag had is wel nog 2 nieuwe banden gelegd (Schwalbe – Nobby Nic) maar ik denk eerder aan het weinig rijden van de laatste weken. Toertocht was goed georganiseerd. Veel seingevers, pijltjes goed zichtbaar, warme soep op de bevoorrading! Misschien voor volgende keer wat meer waterslangen voorzien op de bikewash want ik was bijna bevroren na een half uurke te wachten voordat ik mijn fiets kon afspuiten. Verder toppie!

In 2008 ga ik, hopelijk, wat meer met de fiets naar het werk kuieren want zoals vandaag dan denk je… wie heb ik nu op sleeptouw achter mijn fiets hangen. De modder zuigde je aan de grond zodat het moeilijk trappen was.

Aja, wat ik nog vergeten te vermelden was, is dat ik sinds Kerstmis een Ipod Classic in mijn bezit heb! Jieha! Al mijn CD’s op 1 compact apparaat! En nu heb ik ook het woord podcast ontdekt!!!! Heb me al geabonneerd op deze van Tiesto Life, Learn French podcast, Photoshop Usercast,… Leuk Leuk!

‘k ga nu nog wat modder en andere troep van mijn bikeske afdoen want ‘t is weer eens nodig. Minderleuk…

Btw, Deze week geen foto’s getrokken.

CU later

Posted in: Algemeen, Sports