Foto’s Averbode

Posted on 26 December 2007

0



Merry second Christmas-day! Eerst en vooral prettige feestdagen! Voor ik het zou vergeten te zeggen.

Vandaag heb ik eindelijk terug mijn FTP programma aan de praat gekregen. Dus ben ik terug wat aan’t experimenteren geslagen. Omdat mijn webserver stilletjes aan vol begint te geraken heb ik naar een alternatief voor mijn geposte foto’s gezocht. Uiteindelijk ben ik bij flickr uitgekomen. (Dat had ik in een van de vorige posts algezegd denk ik). Nu, om dat te linken aan wordpress, ws toch niet zo makkelijk.

Met deze handleiding ben ik al een hele stap verder geraakt.

De volgende foto’s staan dus op mijn Flickr-account:

Sunset on the towerVVV towerFlag on the towerAverbodeAverbodeSunset on the tower

Dus in de nabije toekomst ga je hier nog wel meer foto’s van me terugvinden…

Posted in: Uncategorized