“Fotoshoot”

Posted on 17 November 2007

0



Weer een drukke dag die bijna voorbij is. Vandaag eindelijk nog eens kunnen gaan fietsen met mijn “nieuwe” fiets! Een ‘koersvelo-ke’ bolt toch een stukske beter dan een MTB! ‘k was richting Meerhout vertrokken maar omdat ons mam bij mijn tante (Tante Chris) zat, heb ik mijn einddoel veranderd. En ‘k heb het me zeker niet beklaagd… Cake en een colake stonden daar op dessert en dat kon er gerust in na een 1h10min (30km) rijden.
Data van mijn tellerke:
Totaal 62km, 2h20 gereden. Het eerste deel ging goed met een rustige hartslag, maar het 2de deel was met een heel wat hogere HRM. Misschien kwam het door de cake ;o)

Vanavond nog enkele experimenten gedaan met mijn nieuwe flits en omdat mijne woepie een nieuw kapsel had, moest ik hier zeker eens van profiteren. Ziehier het resultaat:

De eerste foto heb ik eens bewerkt met photoshop:

Uiteindelijk nog naar ‘Vermist’ (van Jan Verheyen) gaan kijken in de bioscoop maar als ik eerlijk moet zijn, kan ik deze film vergelijken tussen een mix van ’24’ en Heterdaad.

De Zaak Alzheimer boeide me meer.

