Top X00 allertijden

Posted on 4 November 2007

0



Ik ben al enkele dagen aan het denken om een Top X00 allertijden in elkaar te knutselen. Daarmee dacht ik, ik ga hier al eens een paar liedjes noteren die ik wel super vind.

The Cranberries – Zombie
Depeche Mode – Enjoy the Silence
U2 – With or Without
Nirvana – Smells like team spirit
Faithless – Insomnia
Faithless – God is DJ
Laurent Garnier – The Man With The Red Face
Metalica – One
Iron Maiden – Run to the hills
Des’ree – Life
Rui da Silva – Touch me
Soft Cell – Tainted Love
Robbie Williams – Feel
Robbie Williams – Angels
Andain – Beautifull Things
Eurithmics – Sweet Dreams
50 Cent – CandyShop
Blur – 2Song
The scene – Blauw
Radiohead – Creep
Anouk – Nobody’s wife
Red Hot Chili Peppers – Under the bridge
K’s Choice – Not an addict

Within Temptation – Ice Queen
Offspring – Self Esteem
Kim Wilde – Kid In Amerika
Eminem ft Dido – Stan
Gigi D’agostino – Passion

Er zijn er nog VEEL meer maar ‘t is ni makkelijk om daar even op te komen dus… lijst wordt zeker nog aangevuld.

Posted in: Algemeen