Triest weekend

Posted on 22 October 2007

0



Voila het weekend is weeral voorbij… Jammer dat ik er niet echt van heb kunnen genieten :o(
Zaterdag met vol goede moed uit ‘t beddeke gesprongen, nu ja … gesprongen is eerder zeer positief. Met bastende hoofdpijn uiteindelijk niets gedaan (van de zetel naar de keuken en terug) tot 18h. Toen kreeg ik het in mijn staar om het gras nog af te rijden. Inmiddels was mijn hoofdpijn weg :o)

Toen dacht ik, “Zondag ga ik wel eens kunnen gaan fietsen…” maar nee, het zelfde verhaal als zaterdag: Opgestaan met hoofdpijn! Toch geprobeerd met de fiets een toerke te gaan doen maar tevergeefs. Die koude wind deed er niet veel goeds aan. Dus uiteindelijk maar terug in mijn bed gekropen tot 16h. (Na een goei massageke ging het al heel wat beter) Uiteindelijk nog pannekoekskes gebakken, met photoshop aan prullen geweest… en t was weer eens 23h.

Photoshop brushes

Volgens mij is die hoofdpijn er gekomen doordat ik me de afgelopen dagen zo heb zitten opjagen door die stomme cursus!

Vandaag was het super! Geen hoofdpijn, een stralende dag, Tosja die jarig is, op ‘t werk enkel blijde gezichten omdat ik er terug was (dat laatste is maar uit de lucht gegrepen)! ;o)

Posted in: Algemeen