Griep…

Posted on 27 September 2007

1



Zondag… WAAAW wat een mooie dag! Perfect voor een toerke op den MTB maar niet te ver want Anja was nog wat ziekskes.
‘k had het doel voor ogen om langs de Demer van Langdorp naar Diest te fietsen. Op sommige stukken was het niet mogelijk om langs de Demer verder te rijden. Toen ik terug was had ik net geen 33kmkes aan een gemiddelde van 21km/h op den teller.
Met langs den Demer te rijden was dan ook het hoogteprofiel maar een 130m.

Vorige week zei ik nog in mijn weblog dat ik het ook maar niet krijg die griep! Maar zoals een oud spreekwoord al zei ” wie bij de hond slaapt krijgt de vlooien”, ben ik er ook niet aan kunnen ontsnappen.

Maandag begon al goed… Ik kwam op’t werk aan en normaal laat ik elke dag mijn laptop daar, maar toen ik de kast opende, waar deze normaal in lag, zag ik dat deze weg was…

Eerst dacht ik: “Laptop gepikt!” maar al snel viel mijne euro… ik had hem vrijdag mee naar huis genomen en natuurlijk vergeten terug mee te nemen. Dus ik in mijne voiture, terug richting Aarschot.

Nadat ik een tijdje bezig was op ‘t werk kreeg in zo’n griepgevoel over me heen en LAP ik had het zitten. Op’t werk heb ik het nog tot 16h kunnen volhouden (op een blikske cola en nen motillium). ‘s avonds naar de dokter -> Diagnose buikgriep! Voil, ik had het dus ook zitten.

Dinsdag niet van plaats geweest. Woensdag kon ik al terug wa rondtuffen.

Timpie, sorry ma ik kon me der echt niet voor opladen om te komen helpen op de training van klein mannekes.

Vandaag is het al heel wat beter en kunnen we der terug invliegen! Daarnet nog een communicatiemeeting gehad op ‘t werk waar ‘k eigenlijk een raar gevoel bij had. Echt een “fake” gedoe… maar dat is mijn gevoel.

Posted in: Algemeen, Sports