Karatefoto’s

Posted on 22 September 2007

0



Woensdag eindelijk eens een paar foto’s aan trekken geweest op de karatetraining om op de site te zetten want ‘k kwam tot de vaststelling dat ik bijna geen foto’s had van mezelf.

karate04.jpg
Yoko geri in de oostenrijkse bergen!

karate02-copy.jpg

Vrijdag, gisteren dus, heb ik een 3tal uurtjes recup genomen zodat ik namiddag nog een ritje met de MTB kon gaan maken! Duw, Duw, stoemp, stoemp richting Houwaart, aangepikt op de MTB tocht van Solveld (vraag me niet waar of wat het is). Zo’n mooi weer, amaai ‘k heb ervan genoten!

Vandaag mijn fietsje moeten poetsen want ‘t was nodig!

specialized-stumpjumper.jpg
Een beetje “ge-photoshopt”

stumpjumper.JPG

EN… mijn woepie heeft den hele dag in de zetel gelegen want ze was serieus ziek! Diagnose van de dokter: Buikgriep!

Hopelijk krijg ik het nu ook niet…

